بازدید سرزده وزیر نیرو از پروژه های مسکن مهر شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند صبح روز پنجشنبه 31 فروردین وزیر نیرو سرزده از پروژه های مسکن مهر در شهر جدید پرند بازدید کرد؛ در این بازدید مهندس سعید صابونی گزارشی از روند ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر ، مدارس، مساجد همچنبن گزارشی از روند پیش فروش واحدهای فوق به وزیر نیرو ارائه داد.

وزیر نیرو با حضور در شرکت عمران شهر پرند و با بیان اینکه احداث مسکن مهر برای دولت از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: موضوع مسکن می تواند بخش بسیار مهمی از نگرانی و دغدغه مردم را حل کند چرا که وقتی مسکن حل شود انرژی مردم به خصوص جوانان که برای  فکر کردن به موضوع مسکن صرف می شود، می تواند در راستای سرمایه ایرانی قرار بگیرد.

مهندس نامجو با بیان اینکه تلاش دولت این است که مسکن مهر به خوبی پیش رود، اضافه کرد : طی سفرهای استانی که داشته ام و با بازدید از پروژه های مسکن مهر، دریافتیم که مسکن مهر حتی بیش از ظرفیت خواسته مردم ساخته شده است و این نشاندهنده موفقیت صورت گرفته در حوزه مسکن مهر است.

وی ادامه داد: همکاران ما در وزارت نیرو با توجه به ویژگی خاص برخی از مناطق در صدد هستند تا اقدامات تاسیسات زیربنایی با سرعت بیشتری صورت پذیرد که شهر پرند از جمله این مناطق می باشد. 

وزیر نیرو در خصوص تامین برق شهر پرند اظهار داشت: از طریق چندین نیروگاه اطراف پرند در صدد تامین برق این منطقه هستیم  تنها نگرانی اصلی ما در  خصوص تامین آب شهر جدید پرند است  چرا که با توجه به تامین آب تهران از طریق 5 سد هنوز این مقدار آب جوابگوی جمعیت شهر تهران نیست بنابراین برای تامین آب شهر پرند در صدد اقدامات دیگری هستیم.

مهندس  نامجو با اشاره به بازدید چند ماهه گذشته خود به همراه وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در بازدید قبلی در خصوص ریز مسائل آب و فاضلاب بحث و گفتگو شد و چند مشکل موجود در این حوزه مرتفع گردید اما موضوع آب پرند نیازمند برنامه طولانی مدت است و باید به منابع آبهای فرا منطقه ای و استانی توجه کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون همکاران ما برنامه وسیع و طولانی مدت را در این خصوص دنبال می کنند اما در کوتاه مدت نگاهمان این است که مکان هایی که ظرفیت حفر چاه را در این شهر داراست مورد  بهره برداری قرار گیرد که این کار هم اکنون با همکاری سازمان ها و ارگان های مرتبط در حال پیگیری است.

مهندس نامجو در خصوص بازدید خود از اجرای طرح  آبرسانی شهر جدید پرند توسط مهندسین وزارت نیرو اظهار داشت: انجام کارهای مهندسی مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب داخل شهر می بایست با سرعت بیشتری در مواضع خود حل و فصل شود.

وزیر نیرو  با توجه به حجم متقاضیان برای ثبت نام مسکن مهر در محوطه شرکت عمران شهر پرند و حوصله ای که همکاران این شرکت جهت پاسخگو بودن به مردم صرف می نمودند، تلاش همکاران شرکت عمران پرند را قدر دانست و افزود: ما و همکارانمان در وزارت نیرو در ادامه فعالیت خود در شهر پرند تلاش می کنیم تا تاسیسات زیر بنایی برای تمامی 100 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پرند همگام با ساخت و ساز پیش رود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند




:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');